Örömmel tájékoztatom Önöket, hogy a házszámtábla rendelést ismét elindítottuk.
A programot azért indítottuk el, mert sok kellemetlenséget okoz a helyi családoknak, hogy nem kapják meg a postai küldeményeket. Ennek oka főleg az, hogy az ingatlanokról hiányzik a házszám. A Magyar Posta Zrt. már többször jelezte, hogy az ingatlantulajdonosok kötelessége a házszámok kiírása és karbantartása. Címnyomozásra és címpontosításra a Posta nem kötelezhető, a beazonosíthatatlan címekre szóló küldeményeket visszaküldik a feladónak.
Az Önkormányzat ezzel a programmal szeretné segíteni a lakosság házszámtábla beszerzését.
Fontos tudnivalók:
-Az űrlap kitöltése fizetési kötelezettséggel jár!
-Az űrlap lezárását követően (február 21.) érkezni fog elektronikus levél formájában egy díjbekérő.
-Fizetési mód: átutalással a feltüntetett számlaszámra. Utaláskor a közleményben kérjük, tüntesse fel a kapott díjbekérő sorszámát, melyet a díjbekérő jobb felső sarkában talál, valamint a táblára kerülő utcanevet és házszámot.
-A házszámtáblák gyártásának ideje kapacitásfüggő.